הנזק עלול לגרום לעישון

רשומה רגילה

הסיגריה עמדה להיגמר ואני שונא לעשן את הפילטר. שמתי סיגריה חדשה בפי, הצמדתי אליה את הסיגריה הישנה שעוד דלקה, נתתי כמה שאיפות עד שהסיגריה נדלקה ומעכתי את הבדל העלוב שבאותם רגעים, היה כל מה שהחזיק אותי בחיים. העשן הרענן ליטף את ריאותיי ולא הייתי צריך יותר כלום. כך עישנתי בשרשרת את כל החפיסה. כשהדלקתי את הסיגריה האחרונה, עוד הייתי חזק והרגשתי ששום דבר לא יכול עליי. כשהגעתי למחציתה הלב שלי החל לדפוק בחוזקה וידעתי שבעוד 45 שניות אני לא אדע מה לעשות עם עצמי, ללא סיגריה בפי. מה אעשה עם ידיי? מה יהיה פשר הישיבה שלי פה בספסל? יחשבו שאני איזה תימהוני או סוטה! מהלחץ לקחתי שאיפות חזקות יותר ויותר עד שהגיע הפילטר. או הפילטר הזה, כמה שאני אוהב את הטעם של הפילטר בסוף.

להשאיר תגובה

